A taxisok totális PR-csődje

Lám, a taxisok lettek a mi Bourbonjaink: „semmit sem tanultak, és semmit sem felejtettek”. Továbbra sem azt tartják megoldásnak, hogy utasbarát és korszerű eszközökkel vegyék fel a versenyt az Uber ellen, hanem az utcai harcban hisznek: most éppen a Lánchidat foglalták el a budapestiek elől.

Nem értik sem azt, hogy a közhangulatot mind jobban maguk ellen fordítják, sem azt, hogy éppen az utált vetélytársat hozzák helyzetbe. Legutóbb a transzparenseikkel hívták fel annak is a figyelmét az alternatívára, aki korábban nem is hallott még arról, hogy van Uber, most pedig maga a vetélytárs csapja le a magas labdát: féláron kínálja az utazást a mai napon.

Ha jól meggondoljuk, a promóban szereplő ‘Good Morning!’ nemcsak az utasoknak szól, hanem a taxisoknak is: ideje lenne felébredniük. Ahogy a ludditák mozgalma sem vezetett sehova, ugyanúgy az informatikai technológiákat betiltani kívánók sem fognak sikerrel járni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük