Bunkó és primitív – sikerült mindkettőt egy kampányban integrálni. Bravó, Nissan!
A kampányon belül is nagy a verseny, hogy a bunkóság vagy a primitívség sikerült-e nagyobbra.. A képen csak két példa szerepel a 8-10 darabos „kreatív” sorozatból. Egyik „viccesebb”, mint a másik. Már ha az alázó szexizmust viccesnek tartjuk. 🙁
És nem, ez NEM az az eset, hogy „mindegy mit, csak beszéljenek róla (hö-hö)”! Sem az ügynökségnél, sem a megrendelőnél nem akadt senki, aki szóljon, hogy ezt ne? Ilyenkor eszembe jut főiskolai marketing tanárnőnk örökérvényű bölcsessége: a legtöbb ügyfél és ügynökség megérdemli egymást.
A reklámarcnak választott celebek is magukért beszélnek. Ganxta – hm, rá nem vesztegetnék sok szót: ő speciel helyén van ebben a suttyóságban. Stohltól azért egyrészt több igényességet várnék, másrészt az ügynökségnek és az ügyfélnek gratulálok, hogy autóhirdetéshez olyan celebet választanak, akit korábban ittasan okozott közlekedési balesetért ítéltek el jogerősen.
Szégyellem magam mindenki helyett, aki ebben a „kreatív” folyamatban részt vett! Normális marketinges / PR-es ilyesmihez nem adja a nevét.
A sorra megjelenő posztok-cikkek hatására a Nissan Facebook-oldaláról eltűntek a bejegyzések.